Consultas Atendidas Registro y Archivo Febrero 2022
Consultas Atendidas Registro y Archivo Marzo 2022
Número de Solicitud de Decretos y Resueltos Enero 2022 a Dic 2022
ABRIL 2022 RECEPTORIA REGISTRO Y ARCHIVO
MAYO 2022 RECEPTORIA REGISTRO Y ARCHIVO
JUNIO 2022 RECEPTORIA REGISTRO Y ARCHIVO
JULIO 2022 RECEPTORIA REGISTRO Y ARCHIVO
AGOSTO 2022 RECEPTORIA REGISTRO Y ARCHIVO
SEPTIEMBRE 2022 RECEPTORIA REGISTRO Y ARCHIVO
OCTUBRE 2022 RECEPTORIA REGISTRO Y ARCHIVO
NOVIEMBRE 2022 RECEPTORIA REGISTRO Y ARCHIVO
DICIEMBRE 2022 RECEPTORIA REGISTRO Y ARCHIVO
Resumen Atendidas CAU Febrero 2022
Resumen Atendidas CAU Marzo 2022
ABRIL 2022 ATENCION AL DOCENTE
MAYO 2022 ATENCION AL DOCENTE
JUNIO 2022 ATENCION AL DOCENTE
JULIO 2022 ATENCION AL DOCENTE
AGOSTO 2022 ATENCION AL DOCENTE
SEPTIEMBRE 2022 ATENCION AL DOCENTE
OCTUBRE 2022 ATENCION AL DOCENTE
NOVIEMBRE 2022 ATENCION AL DOCENTE
DICIEMBRE 2022 ATENCION AL DOCENTE
Consultas Atendidas Registro y Archivo Enero 2021
Consultas Atendidas Registro y Archivo Febrero 2021
Consultas Atendidas Registro y Archivo Marzo 2021
Consultas Atendidas Registro y Archivo Abril 2021
Consultas Atendidas Registro y Archivo Mayo 2021
Consultas Atendidas Registro y Archivo Junio 2021
Consultas Atendidas Registro y Archivo Julio 2021
Consultas Atendidas Registro y Archivo Agosto 2021
Consultas Atendidas Registro y Archivo Septiembre 2021
Consultas Atendidas Registro y Archivo Octubre 2021
Consultas Atendidas Registro y Archivo Noviembre 2021
Consultas Atendidas Registro y Archivo Diciembre 2021
Resumen Atendidas CAU Enero 2021
Resumen Atendidas CAU Febrero 2021
Resumen Atendidas CAU Marzo 2021
Resumen Atendidas CAU Abril 2021
Resumen Atendidas CAU Mayo 2021
Resumen Atendidas CAU Junio 2021
Resumen Atendidas CAU Julio 2021
Resumen Atendidas CAU Agosto 2021
Resumen Atendidas CAU Septiembre 2021
Resumen Atendidas CAU Octubre 2021
Resumen Atendidas CAU Noviembre 2021
Resumen Atendidas CAU Diciembre 2021
Consultas Atendidas Registro y Archivo Enero Febrero 2020
Consultas Atendidas Registro y Archivo Marzo 2020
Consultas Atendidas Registro y Archivo Abril 2020
Consultas Atendidas Registro y Archivo Mayo 2020
Consultas Atendidas Registro y Archivo Junio 2020
Consultas Atendidas Registro y Archivo Julio 2020
Consultas Atendidas Registro y Archivo Septiembre 2020
Consultas Atendidas Registro y Archivo Octubre 2020
Consultas Atendidas Registro y Archivo Noviembre 2020
Consultas Atendidas Registro y Archivo Diciembre 2020
Resumen Atendidas CAU Enero Febrero 2020
Resumen Atendidas CAU Marzo 2020
Resumen Atendidas CAU Abril 2020
Resumen Atendidas CAU Mayo 2020
Resumen Atendidas CAU Junio 2020
Resumen Atendidas CAU Julio 2020
Resumen Atendidas CAU Septiembre 2020
Resumen Atendidas CAU Octubre 2020
Resumen Atendidas CAU Noviembre 2020
Resumen Atendidas CAU Diciembre 2020
Resumen Atendidas CAU Enero 2019
Resumen Atendidas CAU Febrero 2019
Resumen Atendidas CAU Marzo 2019
Resumen Atendidas CAU Abril 2019
Resumen Atendidas CAU Mayo 2019
Resumen Atendidas CAU Junio 2019
Resumen Atendidas CAU Julio 2019
Resumen Atendidas CAU Agosto 2019
Resumen Atendidas CAU Septiembre 2019
Resumen Atendidas CAU Octubre 2019
Resumen Atendidas CAU Noviembre 2019
Consultas Atendidas Registro y Archivo Enero 2019
Consultas Atendidas Registro y Archivo Febrero 2019
Consultas Atendidas Registro y Archivo Marzo 2019
Consultas Atendidas Registro y Archivo Abril 2019
Consultas Atendidas Registro y Archivo Mayo 2019
Consultas Atendidas Registro y Archivo Junio 2019
Consultas Atendidas Registro y Archivo Julio 2019
Consultas Atendidas Registro y Archivo Agosto 2019
Consultas Atendidas Registro y Archivo Septiembre 2019
Consultas Atendidas Registro y Archivo Octubre 2019
Consultas Atendidas Registro y Archivo Noviembre 2019
Consultas Atendidas Registro y Archivo Enero 2018
Consultas Atendidas Registro y Archivo Febrero 2018
Consultas Atendidas Registro y Archivo Marzo 2018
Consultas Atendidas Registro y Archivo Abril 2018
Consultas Atendidas Registro y Archivo Mayo 2018
Consultas Atendidas Registro y Archivo Junio 2018
Consultas Atendidas Registro y Archivo Julio 2018
Consultas Atendidas Registro y Archivo Agosto 2018
Consultas Atendidas Registro y Archivo Septiembre 2018
Consultas Atendidas Registro y Archivo Octubre 2018
Consultas Atendidas Registro y Archivo Noviembre 2018
Consultas Atendidas Registro y Archivo Diciembre 2018
Informe Centro de Atención al Docente Enero 2018
Resumen Atendidas CAU Febrero 2018
Resumen Atendidas CAU Marzo 2018
Informe Centro de Atención al Docente Abril 2018
Resumen Atendidas CAU Mayo 2018
Resumen Atendidas CAU Junio 2018
Resumen Atendidas CAU Julio 2018
Resumen Atendidas CAU Agosto 2018
Resumen Atendidas CAU Septiembre 2018
Resumen Atendidas CAU Octubre 2018
Resumen Atendidas CAU Noviembre 2018
Resumen Atendidas CAU Diciembre 2018
Consultas Atendidas CAU Enero 2017
Consultas Atendidas CAU Febrero 2017
Consultas Atendidas CAU Marzo 2017
Consultas Atendidas CAU Abril 2017
Consultas Atendidas CAU Mayo 2017
Informe Semestral Centro de Atención al Docente Enero Junio 2017
Informe Centro de Atención al Docente Agosto 2017
Informe Centro de Atención al Docente Septiembre 2017
Informe Centro de Atención al Docente Octubre 2017
Informe Centro de Atención al Docente Noviembre 2017
Informe Centro de Atención al Docente Diciembre 2017
Consultas Atendidas Registro y Archivo Enero 2017
Consultas Atendidas Registro y Archivo Febrero 2017
Informe Semestral Registro y Archivo Enero a Junio 2017
Consultas Atendidas Registro y Archivo Julio 2017
Consultas Atendidas Registro y Archivo Septiembre 2017
Consultas Atendidas Registro y Archivo Octubre 2017
Consultas Atendidas Registro y Archivo Noviembre 2017
Consultas Atendidas Registro y Archivo Diciembre 2017
Consultas Atendidas Registro y Archivo Enero 2016
Consultas Atendidas Registro y Archivo Febrero 2016
Consultas Atendidas Registro y Archivo Marzo 2016
Consultas Atendidas Registro y Archivo Abril 2016
Consultas Atendidas Registro y Archivo Mayo 2016
Consultas Atendidas Registro y Archivo Junio 2016
Consultas Atendidas Registro y Archivo Julio 2016
Consultas Atendidas Registro y Archivo Agosto 2016
Consultas Atendidas Registro y Archivo Diciembre 2016
Consultas Atendidas Diciembre 2015 y Enero 2016 CAU
Informe Anual Centro de Atención al Docente Enero Diciembre 2016
Informe CAU Enero a Noviembre 2016
Consultas Atendidas Registro y Archivo Agosto Septiembre 2016
Consultas Atendidas Julio 2016 CAU
Consultas Atendidas Junio 2016 CAU
Consultas Atendidas Registro y Archivo Mayo 2016
Consultas Atendidas Mayo 2016 CAU
Consultas Atendidas Registro y Archivo Abril 2016
Consultas Atendidas Abril 2016 CAU
Consultas Atendidas Marzo 2016 CAU
Consultas Atendidas Febrero 2016 CAU
RESUMEN TRIMESTRAL 2016 CAU
INFORME MENSUAL RECEP. ENERO 2015
Consolidado de Atenciones CAU ENERO 2015
CONSULTAS ATENDIDAS ARCHIVO FEBRERO 2015
Consolidado de Atenciones FEBRERO 2015
Consolidado de Atenciones MARZO 2015
ARCHIVO MARZO 2015
CAU INFORME CONSULTAS ACUM MAYO 2015
INFORME MENSUAL RECEP. MAYO 2015
Cuadro Control de Seguimiento CONSOLIDADO Junio 2015 CAU
REGISTRO Y ARCHIVO JUNIO 2015
Informe de Julio 2015
Consultas del Depto. Registro y Archivo Julio 2015
CONSOLIDADO AGOSTO 2015
INFORME MENSUAL RECEP. AGOSTO 2015
CAU INFORME CONSULTAS ENERO SEPTIEMBRE 2015
CONSENSUADO DE LOS ANALISTAS ARCHIVO SEPTIEMBRE 2015
RESUMEN INFORME ENERO OCTUBRE CAU
INFORME MENSUAL RECEP. OCTUBRE 2015
INFORME ENERO NOVIEMBRE CAU
INFORME MENSUAL RECEP. NOVIEMBRE 2015
Dirección: Calle Ernesto Jaén Guardia En Corozal, Corregimiento De Ancón, Ciudad De Panamá. Central Telefónica: 515-7300 / 511-4400
© 2025 Todos los derechos reservados | Ministerio de Educación
Ministerio de Educación
We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.
To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.
This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.
Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.
If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email
Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:
Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.
These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.
Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside it.
Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.
We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers).
Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs. There may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to